Hey guys/gals!

Go down

Hey guys/gals!

Post  Shadow on Wed Jul 08, 2009 1:16 pm

Hey everyone! Long time no talk!

Shadow

Posts : 8
Join date : 2009-07-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  BuRnINgAmBiTIOn on Wed Jul 08, 2009 1:45 pm

Ha! I was wondering when you were going to show up! lol!
avatar
BuRnINgAmBiTIOn

Posts : 53
Join date : 2009-07-04
Age : 23
Location : why do you care? STALKER! DX

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  General Hawk on Wed Jul 08, 2009 3:44 pm

did you get the message i sent you on live?
avatar
General Hawk

Posts : 52
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : yo mommaz virginia (tech)

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  FlameofLiger on Wed Jul 08, 2009 6:47 pm

SHHHHAAAAaAAADOOWWWWWW!!! Wazzup? I hoped you would show up.
avatar
FlameofLiger

Posts : 27
Join date : 2009-07-04
Age : 26
Location : In ur gameboyz, steeling ur pokemanz

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  IsaacGS1 on Thu Jul 09, 2009 12:16 am

haha i sent him the link too! on live xD i was just wondering when he was gonna log on finally lol!
avatar
IsaacGS1
Admin

Posts : 75
Join date : 2009-06-26
Age : 24
Location : freak...

View user profile http://oblivion114.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  General Hawk on Thu Jul 09, 2009 12:21 am

send me your gamertag we can chill sometime : D what all do ya play

i mostly hang on flallout or RSV2
avatar
General Hawk

Posts : 52
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : yo mommaz virginia (tech)

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  IsaacGS1 on Thu Jul 09, 2009 9:48 pm

i dont have a 360 lol! nope
avatar
IsaacGS1
Admin

Posts : 75
Join date : 2009-06-26
Age : 24
Location : freak...

View user profile http://oblivion114.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  General Hawk on Thu Jul 09, 2009 11:13 pm

you fail the test of life then
avatar
General Hawk

Posts : 52
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : yo mommaz virginia (tech)

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  IsaacGS1 on Fri Jul 10, 2009 5:28 pm

General Hawk wrote:you fail the test of life then
ouch...that hurts.... but wait... i even told you i didnt have a 360...we're going to get one hopefully soon lol!
avatar
IsaacGS1
Admin

Posts : 75
Join date : 2009-06-26
Age : 24
Location : freak...

View user profile http://oblivion114.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  General Hawk on Fri Jul 10, 2009 10:30 pm

yay maybe we can eat cheezy cheetoz
avatar
General Hawk

Posts : 52
Join date : 2009-06-29
Age : 25
Location : yo mommaz virginia (tech)

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  IsaacGS1 on Sun Jul 12, 2009 2:38 pm

General Hawk wrote:yay maybe we can eat cheezy cheetoz
WHOO who doesnt like cheetoz? lol!
avatar
IsaacGS1
Admin

Posts : 75
Join date : 2009-06-26
Age : 24
Location : freak...

View user profile http://oblivion114.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  Shadow on Tue Jul 21, 2009 12:08 pm

*chuckles* Hey everyone! *gives everyone a hug* um..my gamertag is wolfshadow0118

So what's up with everyone? We all haven't spoken to each other in...*scratches head, trying to think about it* for..about...like...a year or so!

Shadow

Posts : 8
Join date : 2009-07-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  IsaacGS1 on Tue Jul 21, 2009 3:42 pm

Shadow wrote:*chuckles* Hey everyone! *gives everyone a hug* um..my gamertag is wolfshadow0118

So what's up with everyone? We all haven't spoken to each other in...*scratches head, trying to think about it* for..about...like...a year or so!
well me hawk and liger talk sometimes on SC...i made this site so we could all talk again Very Happy
avatar
IsaacGS1
Admin

Posts : 75
Join date : 2009-06-26
Age : 24
Location : freak...

View user profile http://oblivion114.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Hey guys/gals!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum